15 oktober

Torsdag idag. Snart helg. Veckorna går fort :) 
Har redan hunnit med stan en stund, skickat tillbaka en Box från bredbandsbolaget, ätit brunch och städat. Köpte även kan jang på hälsokostbutiken. Dags att bli av med den här envisa förkylningen :/ är så trött och slö jämt. 

Ikväll blir det jobb 15-21. Sen är det färdigjobbat för denna vecka ;) 
Imorgon ska jag vara barnvakt på pappas svärfarsbegravning. Sen packa inför lördagen (ska till Norderön) och njuta av att det är helg! 

Lördagen kommer bestå av arbete med skeppet och ha höstgille :D äta och dricka gott med underbara människor! Finaste Emil kommer dit,  mina galna vikingabröder och även andra som jag inte träffat sen vikingaveckan :) kommer bli ett grymt gille! Taggad! 

Jag är så glad om att vara omgiven av fina människor. Har verkligen tur. 

Puss på er! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0