18 september

Senaste

Låt du hörde: Låtarna i Idol :) 

Film du såg: Freddy vs Jason 

Mat du åt: Kallrökt lax! 

Kram: Någon på jobbet

Puss: De ni! 

Känslan: Mätthet

Bråk: Länge sen jag bråkade med någon :) 

Resa: Ska man räkna utomlands så Turkiet 

Glädje: Hihi! 

Längtan: Till massor av saker! 

Dröm: Att jag blev jagad av Dinosaurider på Norderön :/ 

Personen du träffade: Mamma! :) 

Person du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: Kristina 

Gången du var utomhus: Middagspromenad med hundarna

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Har många familjer :P 

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Landet

Hamburgare eller pizza: Hamburgare

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund! 

Aftonbladet eller Expressen: Ingen ;P 

McDonalds eller MAX: Max

Vin eller Öl: Öl

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Sverige

Sport eller nyheter: Sport

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörk :)

Sommar eller vinter: Sommar!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
– Ägg
– Mjölk 
– Typ..fil
– Aloe vera
– Grönsaker

Fyra saker du inte kan vara utan?
– Min familj
– Mina vänner
– Min säng
– Naturen

3 saker du inte kan äta?
– Lever
– 
– 

Två saker som gör dig glad
– Dans
– Musik

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
– Sjunger! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0